|
| Voici la
dernière leçon de l’année scolaire. J’espère que tout le monde passe un bel été! J
Here is the last lesson of the school
year. I hope everyone has a wonderful summer! J
FILA
Lecture:
Voici le deuxième mystère «Un cambriolage au château du Vieux Loup» Pratiques
les stratégies de lecture suivantes avec le texte.
Here is the second mystery titled “Un cambriolage au château du Vieux Loup” Practice the following reading strategies using the text.

Les Stratégies de Lecture :
1.
Faire 3 Observations:
write 3 observations
J’observe que…
2.
Faire 3 Prédictions- write 3
predictions
Je prédis que………..parce que….
3.
Liste de
10 mots nouveaux- find 10 new words and look them up in the dictionary and
write the English word beside it.
4.
Liste de
10 mots amis- write a list of 10 words that are very similar in English and
French
5.
Lecture-
lis le texte
6.
Liste de
10 mots clés- write a list of 10 key words
7.
Résumé de texte- using your list
of 10 key words, write a detailed summary
(5-8 sentences) and underline your key words
8. Faire des liens- Make 3 connections
Cela me fait penser à ……. This reminds me of …..
J’ai lu un autre livre où….
Écriture-Writing
Use the writing prompts provided over the past few weeks to write a
paragraph each day. If you are not interested in any of these prompts, keep a
daily journal in French, or write about anything that interests you.
En utilisant les sujets d’écriture,
écris un
paragraphe chaque jour. Si tu préfères, tu peux tenir un journal chaque jour,
ou écrire à propos de ce qui vous intéresse.
À l’Oral et à l’Écoute- Speaking and Listening
Here are some
suggestions:
·
Read your French paragraph or a French book to a family member or friend
using Facetime.
·
Facetime with a friend or talk with a family member in French.
·
Watch a French video from one of the links suggested over the past two
weeks.
·
Listen to the radio in French, or if you have the OhDio app that I
suggested listen to a podcast, a French book, or to French music while going
outside for a walk.
Voici quelques
suggestions:
·
Lis tes paragraphes en français ou un livre ou texte
en français à une personne dans ta famille, ou à un ami(e) en utilisant
Facetime.
·
Parles en français avec une personne dans ta famille
ou avec un(e) ami(e) sur Facetime
·
Regardes une vidéo de Oniva ou tou.tv en français.
·
Utilise le app OhDio pour écouter à un livre, la
musique, ou un podcast en français.
Sciences
Humaines
Voici un
autre livret au sujet de l’autonomisation. Lis les textes et réponds aux questions.
Here is another
booklet which continues to explain empowerment. Read the texts and answer the
questions.
Sciences humaines 7e année livret2.docx
|
| FILA
Lecture:
On commence
une nouvelle unité au thème des mystères. Voici le premier texte « Quelqu’un a volé le gâteau de Mme Delphine. » Pratiques les stratégies de lecture
suivantes avec le texte.
We will begin a new unit with mysteries. Here
is the first text, titled “Quelqu’un a volé le gâteau de Mme Delphine.” Practice the
following reading strategies using the text.


Les Stratégies de Lecture :
1.
Faire 3 Observations:
write 3 observations
J’observe que…
2.
Faire 3 Prédictions- write 3
predictions
Je prédis que………..parce que….
3.
Liste de
10 mots nouveaux- find 10 new words and look them up in the dictionary and
write the English word beside it.
4.
Liste de
10 mots amis- write a list of 10 words that are very similar in English and
French
5.
Lecture-
lis le texte
6.
Liste de
10 mots clés- write a list of 10 key words
7.
Résumé de texte- using your list
of 10 key words, write a detailed summary
(5-8 sentences) and underline your key words
8. Faire des liens- Make 3 connections
Cela me fait penser à ……. This reminds me of …..
J’ai lu un autre livre où….
Écriture-Writing
Voici quelques nouvelles sujets d’écriture, et vocabulaire pour
pratiquer l’étude de mots.
Here are some
new writing topics and vocabulary to use with your word work activities.
Écriture pour soi mysteres super 3.docx Étude de Mots mysteres super 3.docx
À l’Oral et à l’Écoute- Speaking and Listening
Here are some
suggestions:
·
Read your French paragraph or a French book to a family member or friend
using Facetime.
·
Facetime with a friend or talk with a family member in French.
·
Watch a French video from one of the links suggested over the past two
weeks.
·
Listen to the radio in French, or if you have the OhDio app that I
suggested listen to a podcast, a French book, or to French music while going
outside for a walk.
Voici quelques
suggestions:
·
Lis tes paragraphes en français ou un livre ou texte
en français à une personne dans ta famille, ou à un ami(e) en utilisant
Facetime.
·
Parles en français avec une personne dans ta famille
ou avec un(e) ami(e) sur Facetime
·
Regardes une vidéo de Oniva ou tou.tv en français.
·
Utilise le app OhDio pour écouter à un livre, la
musique, ou un podcast en français.
Sciences Humaines:
Voici un
livret avec une introduction à l’autonomisation. Lis les textes et
réponds aux questions.
Here is a booklet with
an introduction of empowerment. Read the texts and answer the questions.
chapitre 1.doc
|
| FILA
Lecture :
Attached is a booklet
you can use to practice making inferences. See the image below which explains
that an inference is made when you piece together information from the text along
with what you already know, in order to draw a conclusion.
Voici un
livret avec plusieurs paragraphes courts que vous pouvez utiliser pour pratiquer
à faire les inférences.
Inference3e.pdf

Écriture :
Use the writing prompts provided to write a paragraph each day. If you
are not interested in any of these prompts, keep a daily journal in French, or
write about anything that interests you.
En utilisant les sujets d’écriture,
écris un
paragraphe chaque jour. Si tu préfères, tu peux tenir un journal chaque jour,
ou écrire à propos de ce qui vous intéresse.
Sujets d'ecriture super 3.docx
À l’Oral et à l’Écoute- Speaking and Listening
Here are some
suggestions:
·
Read your French paragraph or a French book to a family member or friend
using Facetime.
·
Facetime with a friend or talk with a family member in French.
·
Watch a French video from one of the links suggested over the past two
weeks.
·
Listen to the radio in French, or if you have the OhDio app that I
suggested listen to a podcast, a French book, or to French music while going outside
for a walk.
Voici quelques
suggestions:
·
Lis tes paragraphes en français ou un livre ou texte
en français à une personne dans ta famille, ou à un ami(e) en utilisant
Facetime.
·
Parles en français avec une personne dans ta famille
ou avec un(e) ami(e) sur Facetime
·
Regardes une vidéo de Oniva ou tou.tv en français.
·
Utilise le app OhDio pour écouter à un livre, la
musique, ou un podcast en français.
Sciences
Humaines
Vous pouvez
continuer à travailler sur votre capsule
temporelle.
2020-COVID-19-Time-Capsule-FR.pdf
|
| Voici les réponses pour le texte Notre Dame de Paris en France de
la semaine passée:

.png)

Voici un nouveau livret que vous pouvez travailler sur:
Vacances.pdf
Lecture :
Écoutez à la lecture de deux livres (L’habit
de neige et Le dodo de Mortimer) par Robert Munsch.
Ensuite, écrivez un résumé de chaque texte. Je cherche un MINIMUM de cinq (5)
phrases en chaque résumé.
L’habit de neige par Robert
Munsch
https://ici.radio-canada.ca/premiere/livres-audio/arts/105775/habit-neige-conte-robert-munsch-claude-despins
Écoutez à la lecture de ce livre et écrivez un
résumé du texte. Je cherche un MINIMUM de cinq (5) phrases.
Le dodo de Mortimer par
Robert Munsch
https://ici.radio-canada.ca/premiere/livres-audio/arts/105774/dodo-mortimer-robert-munsch-marc-labreche
Écoutez à la lecture de ce livre et écrivez un
résumé du texte. Je cherche un MINIMUM de cinq (5) phrases.
Écriture-Writing
Use the writing prompts provided over the past three weeks to write a
paragraph each day. If you are not interested in any of these prompts, keep a
daily journal in French, or write about anything that interests you.
En utilisant les sujets d’écriture
des dernières trois semaines, écrit un paragraphe
chaque jour. Si tu préfères, tu peux tenir un journal chaque jour, ou écrire à
propos de ce qui vous intéresse.
À l’Oral et à l’Écoute- Speaking and Listening
Here are some
suggestions:
·
Read your French paragraph or a French book to a family member or friend
using Facetime.
·
Facetime with a friend or talk with a family member in French.
·
Watch a French video from one of the links suggested over the past two
weeks.
·
Listen to the radio in French, or if you have the OhDio app that I
suggested listen to a podcast, a French book, or to French music while going
outside for a walk.
Voici quelques
suggestions:
·
Lis tes paragraphes en français ou un livre ou texte
en français à une personne dans ta famille, ou à un ami(e) en utilisant
Facetime.
·
Parles en français avec une personne dans ta famille
ou avec un(e) ami(e) sur Facetime
·
Regardes une vidéo de Oniva ou tou.tv en français.
·
Utilise le app OhDio pour écouter à un livre, la
musique, ou un podcast en français.
Sciences
Humaines
Créez une
capsule temporelle :
2020-COVID-19-Time-Capsule-FR.pdf
|
| Bonjour les
élèves! Voici quelques activités à faire
la semaine prochaine.
Hello everyone! Here are some new activities
for you to work on next week.
Lecture-
Reading
Voici
quelques questions de compréhension pour le texte de la semaine
passée Notre-Dame de Paris en France.
Attached are some
reading comprehension questions to do with last week’s article Notre-Dame
de Paris en France.
Le monde en marche - Notre-Dame de Paris en France - Questions.docx
I will post the answers later on next week.
Écriture-Writing
1.Use the writing prompts provided over the past three weeks to write a
paragraph each day. If you are not interested in any of these prompts, keep a
daily journal in French, or write about anything that interests you.
1. En utilisant les sujets d’écriture
des dernières trois semaines, écrit un paragraphe chaque
jour. Si tu préfères, tu peux tenir un journal chaque jour, ou écrire à propos
de ce qui vous intéresse.
Étude des mots-Word Work-
2.Using your word lists from last week (Notre-Dame
de Paris en France mots clés, mots nouveaux, et mots amis) do some of
the word work activities assigned during Week 1.
2.En utilisant
tes listes de mots de la semaine passée Notre-Dame de Paris en France mots clés,
mots nouveaux, et mots amis) fais quelques activités
d’étude
de mots de la première semaine.
À l’Oral et à l’Écoute- Speaking and Listening
Here are some
suggestions:
·
Read your French paragraph or a French book to a family member or friend
using Facetime.
·
Facetime with a friend or talk with a family member in French.
·
Watch a French video from one of the links suggested over the past two
weeks.
·
Listen to the radio in French, or if you have the OhDio app that I
suggested listen to a podcast, a French book, or to French music while going
outside for a walk.
Voici quelques
suggestions:
·
Lis tes paragraphes en français ou un livre ou texte
en français à une personne dans ta famille, ou à un ami(e) en utilisant
Facetime.
·
Parles en français avec une personne dans ta famille
ou avec un(e) ami(e) sur Facetime
·
Regardes une vidéo de Oniva ou tou.tv en français.
·
Utilise le app OhDio pour écouter à un livre, la
musique, ou un podcast en français.
Sciences Humaines
Voici du travail pour cette semaine: Le Canada
Regardez :
https://www.youtube.com/watch?v=QBQ5ZhHlkkY&fbclid=IwAR3uRZImi_0u6yw6CRou00NRQ2R9AxkHvv0vIeJceiEoxKbqnqBGJQ1FufM (vidéo)
Faites le quiz :
https://www.cbc.ca/kidscbc2/the-feed/can-you-name-the-canadian-provincial-capitals?fbclid=IwAR2FCj83kHXTwTppdopcvjB0RmZkWBmqWXk7Y5kK-tBq_ZWvjLTRE4ZXi8g (quiz
provinces)
Faites le quiz :
https://www.thecanadianencyclopedia.ca/fr/quiz/cc-quiz-symboles-canadiens-facile (quiz
symboles)
Jouez le jeu :
http://www.alloprof.qc.ca/Pages/Jeux/Allomonde.aspx (jeu) Cliquez
sur « Partie rapide ». Cliquez sur une destination sur la
carte puis « OK ». Pour les catégories, cliquez tous les
carrés dans la colonne du Canada puis « OK ».
|
| Bonjour les
élèves! Voici quelques activités à faire
la semaine prochaine.
Hello everyone! Here are some new activities
for you to work on next week.
Lecture-
Reading
Below is a text about la cathédrale Notre Dame de Paris. Complete the following tasks (which we have
been practicing since Sept) using the text.
Le monde en marche - Article - Notre-Dame de Paris en France.docx
Les Stratégies de Lecture :
1.
Faire 3 Observations:
write 3 observations
J’observe que…
2.
Faire 3 Prédictions- write 3
predictions
Je prédis que………..parce que….
3.
Liste de
10 mots nouveaux- find 10 new words and look them up in the dictionary and
write the English word beside it.
4.
Liste de
10 mots amis- write a list of 10 words that are very similar in English and
French
5.
Lecture-
lis le texte
6.
Liste de
10 mots clés- write a list of 10 key words
7.
Résumé de texte- using your list
of 10 key words, write a detailed summary
(5-8 sentences) and underline your key words
8. Faire des liens- Make 3 connections
Cela me fait penser à ……. This reminds me of …..
J’ai lu un autre livre où….
Écriture-Writing
Voici quelques sujets d’écriture pour le mois de mai.
Here are some
new writing topics for the month of May.
mai.pdf
1.Use the writing prompts provided over the past three weeks to write a
paragraph each day. If you are not interested in any of these prompts, keep a
daily journal in French, or write about anything that interests you.
En utilisant les sujets d’écriture
des dernières trois semaines, écrit un paragraphe chaque
jour. Si tu préfères, tu peux tenir un journal chaque jour, ou écrire à propos
de ce qui vous intéresse.
À l’Oral et à l’Écoute- Speaking and Listening
Here are some
suggestions:
·
Read your French paragraph or a French book to a family member or friend
using Facetime.
·
Facetime with a friend or talk with a family member in French.
·
Watch a French video from one of the links suggested over the past two
weeks.
·
Listen to the radio in French, or if you have the OhDio app that I
suggested listen to a podcast, a French book, or to French music while going
outside for a walk.
Voici quelques
suggestions:
·
Lis tes paragraphes en français ou un livre ou texte
en français à une personne dans ta famille, ou à un ami(e) en utilisant
Facetime.
·
Parles en français avec une personne dans ta famille
ou avec un(e) ami(e) sur Facetime
·
Regardes une vidéo de Oniva ou tou.tv en français.
·
Utilise le app OhDio pour écouter à un livre, la
musique, ou un podcast en français.
|
| Lecture-
Reading
Using the Hannah Taylor text from last week, complete 3 activities in a
straight line (horizontal, vertical, or diagonal) from the Tic Tac Toe sheet
attached.
En utilisant le texte de Hannah Taylor de la semaine
passée, complète 3 activités de la feuille attachée.
Hannah Taylor post lecture Tic Tac Toc.docx
Écriture-Writing
1.Use the writing prompts provided over the past two weeks to write a
paragraph each day. If you are not interested in any of these prompts, keep a
daily journal in French, or write about anything that interests you.
En utilisant les sujets d’écriture
des dernières deux semaines, écris un paragraphe
chaque jour. Si tu préfères, tu peux tenir un journal chaque jour, ou écrire à
propos de ce qui vous interesse.
2. Étude de mots-Word Work
Using your word lists from Hannah
Taylor (mots clés, mots
nouveaux, et mots amis) do some of the word work activities assigned during
Week 1.
En utilisant
tes listes de mots de Hannah Taylor de la semaine passée (mots clés, mots nouveaux, et mots amis) fais
quelques activités d’étude de mots de la première semaine.
À l’Oral et à l’Écoute- Speaking and Listening
Here are some
suggestions:
·
Read your French paragraph or a French book to a family member or friend
using Facetime.
·
Facetime with a friend or talk with a family member in French.
·
Watch a French video from one of the links suggested over the past two
weeks.
·
Listen to the radio in French, or if you have the OhDio app that I
suggested last week listen to a podcast, a French book, or to French music
while going outside for a walk.
Voici quelques
suggestions:
·
Lis tes paragraphes en français ou un livre ou texte
en français à une personne dans ta famille, ou à un ami(e) en utilisant
Facetime.
·
Parles en français avec une personne dans ta famille
ou avec un(e) ami(e) sur Facetime
·
Regardes une vidéo de Oniva ou tou.tv en français.
·
Utilise le app OhDio pour écouter à un livre, la
musique, ou un podcast en français.
|
| Bonjour
tout le monde! J’espère que vous êtes en santé et heureux! J
Hello everyone! I hope you are all healthy and happy!
LECTURE:
Voici un texte informatif au sujet d’une jeune fille Hannah Taylor qui inspire le respect. Fais les tâches suivantes (qu’on a pratiqué depuis septembre) en utilisant le texte.
Below is a text about
a young girl named Hannah Taylor who inspires respect. Complete the following
tasks (which we have been practicing since Sept) using the text.
M1_Texte_B.pdf
Les Stratégies de Lecture :
1. 1.
Faire 3 Observations:
write 3 observations
J’observe que…
2. 2. Faire 3 Prédictions- write 3
predictions
Je prédis que………..parce que….
3. 3. Liste de
10 mots nouveaux- find 10 new words and look them up in the dictionary and
write the English word beside it.
4. 4. Liste de
10 mots amis- write a list of 10 words that are very similar in English and
French
5. 5. Lecture-
lis le texte silencieusement, et aussi à haute voix-read the text once silently and once aloud
6. 6.
Liste de
10 mots clés- write a list of 10 key words
7. 7. Résumé de texte- using your list
of 10 key words, write a detailed summary (5-8 sentences) and underline your key words
8. 8. Faire des liens- Make 3 connections
Cela me fait penser à ……. This reminds me of …..
J’ai lu un autre livre où….
Écriture
Voici quelques sujets d’écriture pour avril :
Here
are some new writing prompts for April :
avril.pdf
Lire votre paragraphe à un parent, ou frère ou sœur.
À l’Oral et à l’Écoute
I recently found this App that can be downloaded for free onto a tablet
or phone. It is called Ohdio by
Radio-Canada. It has French audio books, French music, French podcasts etc. Try
it out!
https://ici.radio-canada.ca/ohdio
Regarder un vidéo en français: Any video that does
not have a lock symbol on it is free to watch. If it has a lock symbol you need
a subscription to watch it.
https://ici.tou.tv/
|
| Hi everyone, I hope you are all doing well! I will use this website to post documents, links to videos, and suggestions of activities etc., that you can access from home. Please feel free to email me with any questions and I will do my best to contact you as soon as I can. Take care!
krista.cullinan@nbed.nb.ca
Here is a
copy of the email I will send out to parents today:
Good Afternoon;
I hope everyone is healthy and well.
Unfortunately at this time, it does not look as though I will get the opportunity
to return to the class to see your children. This is definitely a new and
unique situation for everyone!
In an effort
to continue to support your child’s learning, I will be updating my homework
website which is linked to the Barnhill website. I have not been using this
website so far this year, but will begin to add new information to it from now
until June. Here is the direct link: http://sites.nbed.nb.ca/blog/Cullinan/default.aspx
I understand
that everyone’s situation is unique and that some of the assignments will not
be completed.
If you need to
speak to me or ask me any questions, you can always email me or send me your
number via email if you would prefer a phone call. I will do my very best to
respond in a timely manner.
French
Immersion Language Arts
Étude des mots 11 choix d'activites1.docx
etudes de mots le printemps1.docx
Ecriture pour soi-Le Printemps1.docx
Paques.pdf
Above I have attached 4 files. The first is a list of 11 word work activties with an explanation for each activity. Students can use the vocabulary from the list provided in the second attachment for these activities. The third attachment has some writing prompts that students can use to write a paragraph. I would also encourage students to share their paragraph with family or friends to continue to practice their spoken French. The last attachment is a booklet for the Spring/Easter theme, which includes a variety of activities. If students are able to print it out, great, but this is not necessary. They can use the vocabulary inside to do the above word work activities.
Here is a link to a site where students can access videos in French. They are already familiar with ONIVA, as we have watched some of these videos in class since September. ONIVA videos
Here is a link that students can use to access books in French.
French Books
Sciences Humaines
Although we will not be having a Heritage Fair at the school this year, we would suggest that students research a topic of their choice, and write up a written report. Attached are outlines to follow in English and French.
FI Heritage Research Instructions English.docx
FI Heritage Research Instructions Person Event.docx
|
View in Web Browser /blog/Cullinan/_layouts/VisioWebAccess/VisioWebAccess.aspx?listguid={ListId}&itemid={ItemId}&DefaultItemOpen=1 0x0 0x1 FileType vdw 255 Manage Subscriptions /_layouts/images/ReportServer/Manage_Subscription.gif /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/ManageSubscriptions.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x80 0x0 FileType rdl 350 Manage Data Sources /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/DataSourceList.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x20 FileType rdl 351 Manage Shared Datasets /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/DatasetList.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x20 FileType rdl 352 Manage Parameters /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/ParameterList.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x4 FileType rdl 353 Manage Processing Options /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/ReportExecution.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x4 FileType rdl 354 Manage Cache Refresh Plans /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/CacheRefreshPlanList.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x4 FileType rdl 355 View Report History /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/ReportHistory.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x40 FileType rdl 356 View Dependent Items /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/DependentItems.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x4 FileType rsds 350 Edit Data Source Definition /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/SharedDataSource.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x4 FileType rsds 351 View Dependent Items /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/DependentItems.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x4 FileType smdl 350 Manage Clickthrough Reports /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/ModelClickThrough.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x4 FileType smdl 352 Manage Model Item Security /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/ModelItemSecurity.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x2000000 FileType smdl 353 Regenerate Model /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/GenerateModel.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x4 FileType smdl 354 Manage Data Sources /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/DataSourceList.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x20 FileType smdl 351 Load in Report Builder /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/RSAction.aspx?RSAction=ReportBuilderModelContext&list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x2 FileType smdl 250 Edit in Report Builder /_layouts/images/ReportServer/EditReport.gif /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/RSAction.aspx?RSAction=ReportBuilderReportContext&list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x4 FileType rdl 250 Edit in Report Builder /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/RSAction.aspx?RSAction=ReportBuilderDatasetContext&list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x4 FileType rsd 250 Manage Caching Options /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/DatasetCachingOptions.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x4 FileType rsd 350 Manage Cache Refresh Plans /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/CacheRefreshPlanList.aspx?list={ListId}&ID={ItemId}&IsDataset=true 0x0 0x4 FileType rsd 351 Manage Data Sources /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/DataSourceList.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x20 FileType rsd 352 View Dependent Items /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/DependentItems.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x4 FileType rsd 353 Compliance Details javascript:commonShowModalDialog('{SiteUrl}/_layouts/itemexpiration.aspx?ID={ItemId}&List={ListId}', 'center:1;dialogHeight:500px;dialogWidth:500px;resizable:yes;status:no;location:no;menubar:no;help:no', function GotoPageAfterClose(pageid){if(pageid == 'hold') {STSNavigate(unescape(decodeURI('{SiteUrl}'))+'/_layouts/hold.aspx?ID={ItemId}&List={ListId}'); return false;} if(pageid == 'audit') {STSNavigate(unescape(decodeURI('{SiteUrl}'))+'/_layouts/Reporting.aspx?Category=Auditing&backtype=item&ID={ItemId}&List={ListId}'); return false;} if(pageid == 'config') {STSNavigate(unescape(decodeURI('{SiteUrl}'))+'/_layouts/expirationconfig.aspx?ID={ItemId}&List={ListId}'); return false;}}, null); 0x0 0x1 ContentType 0x01 898 Edit in Browser /_layouts/images/icxddoc.gif /blog/Cullinan/_layouts/formserver.aspx?XsnLocation={ItemUrl}&OpenIn=Browser&Source={Source} 0x0 0x1 FileType xsn 255 Edit in Browser /_layouts/images/icxddoc.gif /blog/Cullinan/_layouts/formserver.aspx?XmlLocation={ItemUrl}&OpenIn=Browser&Source={Source} 0x0 0x1 ProgId InfoPath.Document 255 Edit in Browser /_layouts/images/icxddoc.gif /blog/Cullinan/_layouts/formserver.aspx?XmlLocation={ItemUrl}&OpenIn=Browser&Source={Source} 0x0 0x1 ProgId InfoPath.Document.2 255 Edit in Browser /_layouts/images/icxddoc.gif /blog/Cullinan/_layouts/formserver.aspx?XmlLocation={ItemUrl}&OpenIn=Browser&Source={Source} 0x0 0x1 ProgId InfoPath.Document.3 255 Edit in Browser /_layouts/images/icxddoc.gif /blog/Cullinan/_layouts/formserver.aspx?XmlLocation={ItemUrl}&OpenIn=Browser&Source={Source} 0x0 0x1 ProgId InfoPath.Document.4 255 View in Browser /blog/Cullinan/_layouts/xlviewer.aspx?id={ItemUrl}&DefaultItemOpen=1 0x0 0x1 FileType xlsx 255 View in Browser /blog/Cullinan/_layouts/xlviewer.aspx?id={ItemUrl}&DefaultItemOpen=1 0x0 0x1 FileType xlsm 255 View in Browser /blog/Cullinan/_layouts/xlviewer.aspx?id={ItemUrl}&DefaultItemOpen=1 0x0 0x1 FileType xlsb 255 View in Browser /blog/Cullinan/_layouts/xlviewer.aspx?id={ItemUrl}&DefaultItemOpen=1 0x0 0x1 FileType ods 255 |
|
|
|
|
|
Welcome to SharePoint Blogs. Use this space to provide a brief message about this blog or blog authors. To edit this content, select "Edit Page" from the "Site Actions" menu.
|
|
|
View in Web Browser /blog/Cullinan/_layouts/VisioWebAccess/VisioWebAccess.aspx?listguid={ListId}&itemid={ItemId}&DefaultItemOpen=1 0x0 0x1 FileType vdw 255 Manage Subscriptions /_layouts/images/ReportServer/Manage_Subscription.gif /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/ManageSubscriptions.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x80 0x0 FileType rdl 350 Manage Data Sources /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/DataSourceList.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x20 FileType rdl 351 Manage Shared Datasets /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/DatasetList.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x20 FileType rdl 352 Manage Parameters /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/ParameterList.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x4 FileType rdl 353 Manage Processing Options /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/ReportExecution.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x4 FileType rdl 354 Manage Cache Refresh Plans /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/CacheRefreshPlanList.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x4 FileType rdl 355 View Report History /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/ReportHistory.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x40 FileType rdl 356 View Dependent Items /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/DependentItems.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x4 FileType rsds 350 Edit Data Source Definition /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/SharedDataSource.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x4 FileType rsds 351 View Dependent Items /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/DependentItems.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x4 FileType smdl 350 Manage Clickthrough Reports /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/ModelClickThrough.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x4 FileType smdl 352 Manage Model Item Security /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/ModelItemSecurity.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x2000000 FileType smdl 353 Regenerate Model /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/GenerateModel.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x4 FileType smdl 354 Manage Data Sources /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/DataSourceList.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x20 FileType smdl 351 Load in Report Builder /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/RSAction.aspx?RSAction=ReportBuilderModelContext&list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x2 FileType smdl 250 Edit in Report Builder /_layouts/images/ReportServer/EditReport.gif /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/RSAction.aspx?RSAction=ReportBuilderReportContext&list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x4 FileType rdl 250 Edit in Report Builder /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/RSAction.aspx?RSAction=ReportBuilderDatasetContext&list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x4 FileType rsd 250 Manage Caching Options /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/DatasetCachingOptions.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x4 FileType rsd 350 Manage Cache Refresh Plans /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/CacheRefreshPlanList.aspx?list={ListId}&ID={ItemId}&IsDataset=true 0x0 0x4 FileType rsd 351 Manage Data Sources /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/DataSourceList.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x20 FileType rsd 352 View Dependent Items /blog/Cullinan/_layouts/ReportServer/DependentItems.aspx?list={ListId}&ID={ItemId} 0x0 0x4 FileType rsd 353 Compliance Details javascript:commonShowModalDialog('{SiteUrl}/_layouts/itemexpiration.aspx?ID={ItemId}&List={ListId}', 'center:1;dialogHeight:500px;dialogWidth:500px;resizable:yes;status:no;location:no;menubar:no;help:no', function GotoPageAfterClose(pageid){if(pageid == 'hold') {STSNavigate(unescape(decodeURI('{SiteUrl}'))+'/_layouts/hold.aspx?ID={ItemId}&List={ListId}'); return false;} if(pageid == 'audit') {STSNavigate(unescape(decodeURI('{SiteUrl}'))+'/_layouts/Reporting.aspx?Category=Auditing&backtype=item&ID={ItemId}&List={ListId}'); return false;} if(pageid == 'config') {STSNavigate(unescape(decodeURI('{SiteUrl}'))+'/_layouts/expirationconfig.aspx?ID={ItemId}&List={ListId}'); return false;}}, null); 0x0 0x1 ContentType 0x01 898 Edit in Browser /_layouts/images/icxddoc.gif /blog/Cullinan/_layouts/formserver.aspx?XsnLocation={ItemUrl}&OpenIn=Browser&Source={Source} 0x0 0x1 FileType xsn 255 Edit in Browser /_layouts/images/icxddoc.gif /blog/Cullinan/_layouts/formserver.aspx?XmlLocation={ItemUrl}&OpenIn=Browser&Source={Source} 0x0 0x1 ProgId InfoPath.Document 255 Edit in Browser /_layouts/images/icxddoc.gif /blog/Cullinan/_layouts/formserver.aspx?XmlLocation={ItemUrl}&OpenIn=Browser&Source={Source} 0x0 0x1 ProgId InfoPath.Document.2 255 Edit in Browser /_layouts/images/icxddoc.gif /blog/Cullinan/_layouts/formserver.aspx?XmlLocation={ItemUrl}&OpenIn=Browser&Source={Source} 0x0 0x1 ProgId InfoPath.Document.3 255 Edit in Browser /_layouts/images/icxddoc.gif /blog/Cullinan/_layouts/formserver.aspx?XmlLocation={ItemUrl}&OpenIn=Browser&Source={Source} 0x0 0x1 ProgId InfoPath.Document.4 255 View in Browser /blog/Cullinan/_layouts/xlviewer.aspx?id={ItemUrl}&DefaultItemOpen=1 0x0 0x1 FileType xlsx 255 View in Browser /blog/Cullinan/_layouts/xlviewer.aspx?id={ItemUrl}&DefaultItemOpen=1 0x0 0x1 FileType xlsm 255 View in Browser /blog/Cullinan/_layouts/xlviewer.aspx?id={ItemUrl}&DefaultItemOpen=1 0x0 0x1 FileType xlsb 255 View in Browser /blog/Cullinan/_layouts/xlviewer.aspx?id={ItemUrl}&DefaultItemOpen=1 0x0 0x1 FileType ods 255 |
|
|